Уебинар: Managing Remote Teams

Темата е провокирана от настоящата ситуация, в която много бързо се наложи да се работи отдалечено. За много компании отдалечената работа не е непозната, но никога не е ставало толкова бързо, за всички и за дълъг период.

Съвместната работа от разстояние изисква ясен подход за организиране и развитие на екипа, за обмен на идеи и перспективи за вземане на ефективни и бързи решения. Това се реализира още по-трудно, когато липсва прекия контакт.

В този уебинар ще разгледаме:
  1. Предизвикателства, които срещат екипите и лидерите
  2. Възможни решения
  3. Ще разгледаме практически инструмент, който можете да използвате заедно със своя екип

Ще съчетаем теорията с практически съвети, наблюдения и полезни инструменти.

Аудитория:
  1. Project Manager-и
  2. Scrum Master-и
  3. Product Owner-и
  4. Мениджъри на всички нива
  5. HR / L&D
  6. Всички участници в Agile екипи
Модератор: Младен Томов
Младен Томов

Младен има над 15 годишен опит в софтуерната индустрия, като е заемал различни роли. Кариерата си започва като Java разработчик и софтуерен консултант, а от 2010 заема ролята на Scrum Master, Product Owner, Product Manager, Software Engineering Manager в САП и Форт България. Опитът му включва наемане, мотивиране и управление на софтуерни инженери, провеждане на обучения и коучинг, комуникация с клиенти и партньори, част от Fortune 500 компании. Вижте пълния профил на Младен.

Очакваме Ви в 16:00 на 13 април 2020 г., понеделник, във виртуалната ни класна стая в Adobe Connect. Започваме в 16:00 до 17:00 часа.

След това имате възможност да обсъдите допълнителни въпроси с лектора.

Ако имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на office@newhorizons.bg или на телефон +359 885 601 989.

Входът е свободен, но местата са ограничени.