Уебинар: Managing Remote Teams
Темата е провокирана от настоящата ситуация, в която много бързо се наложи да се работи отдалечено. За много компании отдалечената работа не е непозната, но никога не е ставало толкова бързо, за всички и за дълъг период.
Съвместната работа от разстояние изисква ясен подход за организиране и развитие на екипа, за обмен на идеи и перспективи за вземане на ефективни и бързи решения. Това се реализира още по-трудно, когато липсва прекия контакт.
В този уебинар ще разгледаме:
- Предизвикателства, които срещат екипите и лидерите
- Възможни решения
- Ще разгледаме практически инструмент, който можете да използвате заедно със своя екип
Ще съчетаем теорията с практически съвети, наблюдения и полезни инструменти.
Аудитория:
- Project Manager-и
- Scrum Master-и
- Product Owner-и
- Мениджъри на всички нива
- HR / L&D
- Всички участници в Agile екипи
Модератор: Младен Томов
Младен има над 15 годишен опит в софтуерната индустрия, като е заемал различни роли. Кариерата си започва като Java разработчик и софтуерен консултант, а от 2010 заема ролята на Scrum Master, Product Owner, Product Manager, Software Engineering Manager в САП и Форт България. Опитът му включва наемане, мотивиране и управление на софтуерни инженери, провеждане на обучения и коучинг, комуникация с клиенти и партньори, част от Fortune 500 компании. Вижте пълния профил на Младен.
Очакваме Ви в 16:00 на 13 април 2020 г., понеделник, във виртуалната ни класна стая в Adobe Connect. Започваме в 16:00 до 17:00 часа.
След това имате възможност да обсъдите допълнителни въпроси с лектора.
Ако имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на office@newhorizons.bg или на телефон +359 885 601 989.
Входът е свободен, но местата са ограничени.