Условия за ползване

Добре дошли в New Horizons България!

Моля, прочетете внимателно долуописаните условия за ползване, които регламентират използването на нашия уебсайт и предлаганите от нас услуги. Използвайки нашия уебсайт и/или услуги, Вие се съгласявате с тези условия. Ако не сте съгласни с тях, моля, не използвайте нашия уебсайт и услуги.

Важно: New Horizons България си запазва правото да променя долуописаните условия за ползване по всяко време. Всички промени влизат в сила от датата на публикуването им на този уебсайт. Продължаващото използване на уебсайта и услугите след публикуването на промените означава, че приемате тези промени.

1. Общи условия

1.1. Страни по споразумението

Настоящото споразумение ("Споразумение") се сключва между Вас ("Вие", "Ваш", "Участник", "Курсист", "Студент" или "Клиент") и "НХ България" ЕООД ("New Horizons", "New Horizons Bulgaria").

1.2. Приемане на условията

Използвайки този уебсайт и/или услугите на New Horizons България, Вие изразявате своето безусловно съгласие с настоящите Условия за ползване.

1.3. Промени в условията

New Horizons България може да актуализира тези Условия за ползване по всяко време. Актуалната версия винаги ще бъде публикувана на тази страница с посочена дата на последна актуализация. Ваша отговорност е периодично да преглеждате тези условия.

2. Цени и плащане

2.1. Цени без ДДС

Всички цени на обученията, публикувани на нашия уебсайт и други ресурси, са без включен ДДС. Дължимият ДДС ще бъде начислен съгласно действащото българско законодателство.

2.2. Анулиране при неплащане

Неплащането на цената на курса в уговорения срок може да доведе до анулиране на всички Ваши настоящи и бъдещи регистрации за обучения.

3. Удостоверения и писма за присъствие

3.1. Удостоверение за завършено обучение

Удостоверение за завършено обучение се издава само на курсисти, които са посетили поне 80% от курса.

3.2. Писмо за присъствие за специфични курсове

За курсистите, посетили поне 80% от обучения по ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, DevOps Foundation®, PeopleCert DevOps™ или PeopleCert SCRUM™ в New Horizons България, се издава само писмо за присъствие.

3.3. Акредитация

New Horizons Bulgaria е акредитиран от PeopleCert доставчик на обучения по ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, DevOps Foundation®, PeopleCert DevOps™ и PeopleCert SCRUM™.

3.4. Търговски марки

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile® и DevOps Foundation® са регистрирани търговски марки на групата на PeopleCert. PeopleCert DevOps™ и PeopleCert SCRUM™ са търговски марки на групата на PeopleCert и се използват под лиценз. Всички права запазени.

4. Изисквания към участниците

Участниците в обученията трябва да притежават необходимите предварителни знания и опит, описани в учебната програма на съответното обучение. Моля, прегледайте внимателно описанието на курса преди записване.

5. Отмяна и промяна на обучения

5.1. Право на отмяна или отлагане

New Horizons Bulgaria си запазва правото да отложи или отмени обучение или друго събитие при недостатъчен брой участници, отсъствие на лектор поради непредвидени обстоятелства или други наложителни причини.

5.2. Уведомяване и алтернативи

В случай на отмяна или отлагане, засегнатите студенти ще бъдат уведомени своевременно. Ще им бъде предложена алтернативна възможност за обучение, ако е налична, или ще им бъдат възстановени заплатените суми.

5.3. Форсмажорни обстоятелства

В случай че предоставянето на услугата стане невъзможно поради форсмажорни обстоятелства, възстановяването на заплатените суми е изключено.

5.4. Актуализация на съдържанието

New Horizons Bulgaria си запазва правото да актуализира или адаптира съдържанието на обучението без предварително уведомление във връзка с промени, публикувани от съответния доставчик (вендор).

6. Лични данни

Участникът в обучението декларира, че е съгласен със събирането и обработването на личните му данни, доколкото това е необходимо за изпълнение на договора за обучение, в съответствие с нашата [Връзка към Политика за поверителност].

7. Договорни отношения и плащания от фирми

Клиентът (фирмата, която записва служител) разбира, че подписаният договор за обучение представлява споразумение между New Horizons България и неговата компания, която носи отговорност за навременното плащане на обучението. Всички отстъпки, включени в договора, стават невалидни, ако някои от обученията бъдат анулирани. New Horizons България гарантира предоставянето само на услугите, изрично посочени в споразумението.

8. Забрана за наемане на служители

Клиентът се съгласява да не наема служители на New Horizons Bulgaria в рамките на 1 година след завършване на обучение, за което е бил сключен договорът.

9. Политика за посещение на обучение

9.1. Закъснение за първа сесия

  • При закъснение с до 15 минути за първата учебна сесия, съществува риск мястото Ви да бъде предоставено на резервен курсист.
  • При закъснение с 30 минути или повече за първата учебна сесия, ще трябва да се явите на друга дата за обучение.

9.2. Потвърждаване на присъствие

Курсистите носят отговорност за потвърждаване на своето присъствие на всяка учебна сесия.

9.3. Повторно явяване на курс

  • Повторно явяване на същия курс е разрешено в рамките на 6 месеца след неговото завършване.
  • При желание за повторно явяване, ще бъдете записани като резервен курсист и мястото Ви ще бъде потвърдено при наличие на свободни места.
  • Курсистите, явяващи се повторно, трябва да носят предоставените им преди това учебни материали.
  • Възможно е да бъдат начислени допълнителни такси (например за LMS достъп или лабораторни среди).

Важно: Датите за провеждане на отворени учебни групи подлежат на промяна. Актуалният график винаги е достъпен на нашия уебсайт.

10. Политика за отменяне/презаписване на обучение

10.1. Уведомяване за отмяна

Ако желаете да отмените участието си в обучение, трябва да уведомите New Horizons България възможно най-скоро на телефон +359 885 666 815 и да изпратите имейл на office@newhorizons.bg, за да избегнете неустойки.

10.2. Срокове за отмяна на отворени групи

За отворени учебни групи е необходимо да изпратите предизвестие от 10 (десет) работни дни преди началото на курса, за да избегнете начисляване на неустойка.

10.3. Неявяване или късно анулиране

В случай на неявяване или анулиране с по-малко от 10 (десет) работни дни преди началната дата, ще бъде дължима 100% от цената на курса съгласно оригиналната фактура. Ако курсът е заплатен с купони/ваучери, те ще бъдат анулирани.

10.4. Сертификационни изпити

Ако сертификационният изпит е включен в обучението, трябва да се явите на него в рамките на 6 (шест) месеца след началото на курса. След този срок ваучерът за изпит изтича и ще трябва да закупите нов самостоятелно или да се свържете с нас за съдействие.

11. Политика за отменяне/презаписване на специализирани курсове и наем на стая

11.1. Уведомяване за отмяна

За отмяна на провеждане на курс във Вашия офис, специализиран курс или наем на класна стая, трябва да уведомите New Horizons България възможно най-скоро на телефон +359 885 666 815 и да изпратите имейл на office@newhorizons.bg, за да избегнете неустойки.

11.2. Срок за отмяна

Ако уведомлението за анулиране е изпратено по-малко от 15 (петнадесет) работни дни преди уговорената дата, ще бъде дължима 100% от цената на обучението съгласно оригиналната фактура.

12. Политика за неявяване

Ако не ни уведомите за намерението си да отмените участие в обучение, Вашата компания ще бъде таксувана със 100% от цената на курса.

13. Политика за възстановяване на суми

New Horizons Bulgaria може да възстанови платена сума за курс само ако сте ни уведомили за анулиране в рамките на сроковете, посочени в раздел "ПОЛИТИКА ЗА ОТМЕНЯНЕ/ПРЕЗАПИСВАНЕ".

14. Политика за обжалване

Тази политика се отнася до кандидати, записани на обучение или получили сертификация от PeopleCert, които желаят да обжалват решение, взето от New Horizons България.

14.1. Процес на обжалване

Преди да се обърнете към PeopleCert, трябва да преминете през процеса на обжалване към New Horizons Bulgaria.

14.2. Видове обжалвания (примери)

  • Жалби относно провеждането на изпит (неспазване на процедури, несправедливост).
  • Жалби относно решение на New Horizons Bulgaria след разглеждане на Ваша жалба.
  • Жалби относно решение на New Horizons Bulgaria след разследване на Ваше поведение по време на PeopleCert изпит.

14.3. Етапи на обжалване

Етап 1: Подаване на жалба до New Horizons България

Трябва да подадете жалбата си писмено на office@newhorizons.bg, като предоставите следната информация:

  • Вашето име уникален PeopleCert номер.
  • Заглавие на сертификацията, за която се отнася жалбата.
  • Пълни детайли за естеството на жалбата.
  • Всички подкрепящи документи и доказателства.

Етап 2: Вътрешно разглеждане от New Horizons България

  • След получаване на жалбата, тя ще бъде разгледана от мениджъра на тестовия център и мениджъра на обученията.
  • Ще се стремим да Ви отговорим в рамките на 15 работни дни. В някои случаи, когато е необходимо допълнително проучване или интервю, този срок може да бъде удължен, за което ще бъдете уведомени.
  • След разглеждане ще получите имейл с нашето решение.
  • Имате 10 работни дни да решите дали приемате решението или желаете да се обърнете към PeopleCert.

Етап 3: Обжалване пред PeopleCert

Ако не сте удовлетворени от нашето окончателно решение, трябва да следвате процеса на обжалване, описан в Политиката за обжалване на PeopleCert.

14.4. Споразумения за преглед

Нашата политика за обжалване ще бъде преглеждана ежегодно и актуализирана при необходимост, за да отговаря на очакванията на клиентите и насоките на PeopleCert.

15. Актуализация на условията за ползване

Последна актуализация - 10 юли 2025 г. 

New Horizons България запазва правото си за всякакви бъдещи промени в следствите законодателството, политика на фирмата или други работни процеси.

Не пропускайте актуални новини и отстъпки за всички наши обучения

АБОНИРАЙТЕ СЕ

Login